Principal Altres Rosh Hashanah ens recorda que tenim el poder de canviar

Rosh Hashanah ens recorda que tenim el poder de canviar


  • Rosh Hashanah Reminds Us That We Have Power Change

TheHolidaysSpot Presentar
  • Inici
  • Rosh Home
  • Sobre Rosh Hashanah
    • Les Festes
    • Costums i tradicions
    • Història
    • El secret del bufat de Shofar
    • Alts dies sants
    • Oració
    • Creació de l’univers i la pregària
    • Repentiment, Preyer, Caritat
    • Què és el quart pecat
    • Importància d’Ellul
    • Shofar Blast
    • Temps de canvi
  • Especial Rosh Hashanah
    • Fons de pantalla
    • Targetes de felicitació
    • Activitats de trencaclosques
    • Imatges a color
    • Idees d’artesania
    • Jocs online
    • Regals personalitzats
    • Poemes
    • Amagar buscar
    • Cançons
  • General
    • Guia per a les altes festes jueves
    • Hebreus
    • Història
    • Selichot preparant-se per les vacances
    • Horari
    • Noves opcions, nova esperança
    • Shofar
    • Per què Any Nou
    • Drogues
    • Yom Kippur
  • Poseu-vos en contacte amb nosaltres

És el moment d’un cert penediment i remordiment. És el moment de penedir-se per les seves malifetes i, per tant, buscar la misericòrdia del Diví. Per tant, és l’ocasió de Rosh Hashanah que recorda a tots que es canvien a si mateixos i porten una vida lliure de pecats per convertir-se en el nen preferit de Di-s a la terra. Obteniu més informació sobre els canvis que cal fer i sobre l’ocasió que depèn dels canvis i modificacions. Continueu llegint per començar amb una evolució espiritual i així reformar-vos. Comparteix-ho amb els teus éssers estimats perquè també puguin caminar pel camí del penediment i convertir-se en el fill preferit de Di-s.



Poder per canviar

Ocell del cel

feliç Pasqua 2020 ha ressuscitat

Una vegada més, torna a ser aquella època de l’any en què les motxilles i les carpetes escolars cauen dels prestatges. Els guardians creuats amb armilles de color taronja brillant comencen amb les seves patrulles programades a les carreteres i, finalment, és l’època de l’any en què els pares lamenten el seu frenesí per l’horari que requereix el “retorn a l’escola”. Però, enmig d’aquestes actituds negatives, hi ha una energia positiva a l’aire quan els nens, bruns i pigallats a partir de l’estiu, es saluden al pati de l’escola quan comencen un nou curs escolar.

La tardor és, doncs, el moment de nous inicis i el calendari jueu va per bon camí. Rosh Hashanah, que en hebreu significa 'cap de l'any', inicia la desfilada de vacances amb un esperit de positivitat perenne. Així, quan ens desitgem “L'shanah tovah tikatevu v'taihatemu”, desitgem en certa manera que aquest any vagi bé, un any de bona salut i benestar en les relacions, la família, la feina i la vida.



Però si l’afany de benestar no és suficient, es donen deu dies més entre Rosh Hashanah i Yom Kippur (anomenats els dies de temor o Yomim Noraim), entre els quals es pot considerar el que s’havia estat durant tot, cap a on es dirigeix ​​i cap a què es vol fer l'any vinent, cosa que no han fet l'any passat. Per tant, és aquella època de l'any en què s'insta al canvi i la transformació. Així, es promou el judaisme i es basa en aquesta poderosa idea: totes les esferes de la vida són susceptibles a canvis i evolucions. Aquest poder de transformació personal, però, no està més enllà de nosaltres, sinó dins nostre, i el judaisme actua com a guia i guia els seus seguidors obrint el seu camí correcte.

Els seguidors del judaisme es troben amb aquesta saviesa personal a través de la seva pregària que és exclusiva de Rosh Hashanah i Yom Kippur anomenada Unetaneh Tokef, que marca el destí dels jueus per a l'any que ve a Rosh Hashanah i, en el procés, la segella a Yom Kippur. Aquesta oració particular diu als seguidors que mitjançant el penediment, l’oració i la caritat (teshuvah, tefillah i tzedakah) es pot canviar la gravetat del decret de Déu i alterar el seu propi destí.

Per tant, si el penediment, l’oració i la caritat són prou forts com per canviar l’opinió de Déu, no hauríem de considerar-los com un mitjà per ajudar-nos a canviar les nostres ments i vides durant l’any vinent? I si és així, no ens exigeix ​​que ens fixem en el que significa cada paraula i com ens poden ajudar en els nostres propis esforços per canviar?



El penediment ens obliga, doncs, a reconèixer els errors que hem comès i a penedir-nos-hi. Per tant, n’hauríem de ser culpables. Tanmateix, la pròpia consciència no és suficient. El penediment exigeix ​​que ens comprometem a comportar-nos de manera diferent en el futur. En essència, ens exigeix ​​convertir-nos en una persona 'nova' la propera vegada que estiguem temptats de tots els vicis disponibles.

Una oració pot tenir connotacions diferents per a diferents persones, però per a moltes una oració té el poder diví de curar, consolar i fins i tot canviar les circumstàncies. Les oracions poden calmar les situacions de la vida difícils i irregulars. Per tant, si es prega formalment mitjançant les paraules de la litúrgia o informalment amb paraules del cor, l’oració és només un mitjà i un camí que permet mantenir una relació cordial amb el diví.

L’oració també és eficaç per ajudar a centrar la seva atenció en allò que és més important en qualsevol moment de la vida en lloc de desviar-se cap a la desviació. Un pare malalt o un matrimoni previst, el naixement d’un fill o la compra d’una nova casa, tot això pot provocar la necessitat de parlar amb Déu. Les paraules d’agraïment, les sol·licituds de curació, les oracions de força o de consol, ens donen l’oportunitat d’articular i afirmar els sentiments que tenim a dins. Però encara més, l'oració ens pot ajudar a canviar les nostres percepcions sobre el que és possible a la vida, ja que ens permet estar en conversa amb alguna cosa molt més gran que nosaltres mateixos, una font divina en un univers on tot és possible.

com es diu Bon Nadal a Suïssa

Tzedakah es tradueix sovint en anglès per significar caritat, però en realitat és molt més que això. La caritat suggereix quelcom que mostra bondat i generositat i, per tant, és purament un acte voluntari. Tzedakah prové de la paraula hebrea Tzedek, que significa virtut o justícia. La justícia de què parlem prové de la idea que tot el que tenim o posseïm prové del Diví que és, en cert sentit, el màxim propietari de la terra. I els inquilins no realment 'posseïm' res com a propi, ens donen el do de fer-lo servir per al nostre benefici durant la nostra vida. Però aquest privilegi ve amb responsabilitat i Déu ens mana cuidar el món i els que ho necessiten. Per això, en el judaisme, no cal donar als pobres perquè volen, sinó donar tzedakah només perquè estan obligats i ho han de fer, tant si volen com si no.

En el seu sentit més ampli, Tzedakah significa actuar virtuosament, cosa que en la tradició jueva significa seguir els manaments. Tzedakah reforça així la nostra humilitat i la nostra humanitat, recorda que, independentment del que es vulgui fer, s’ha de fer més simplement perquè és el correcte.

Mai ningú va dir que el canvi sigui fàcil perquè no ho és! Però saber que cada any hi ha un moment per pensar els canvis que volem fer i comprometre’s a fer-los és el primer pas. El penediment, l'oració i la caritat són part de la nostra tradició que ens pot ajudar en el procés.

Sant Valentí Les zones ergonòmiques per besar la teva parella Cites any nou xinès Sant Valentí Esdeveniments de vacances calents

Estudi al Regne Unit

any nou xinès
dia de Sant Valentí
Cotitzacions d’amor i cura amb imatges per Whatsapp, Facebook i Pinterest
Definició de cites
Problemes de relació i solucions



Busqueu alguna cosa? Cerca a Google:

  • INICI
  • Tornar a casa Rosh Hashanah
  • Festivitats jueves
  • Enllaça amb nosaltres
  • Comentaris

Articles D'Interès